søndag 6. januar 2013

Mine seksuelle fantasier DEL 2

Jeg og min forlovede er på Skipperstuen i Bergen. Vi skal bare ha oss en liten tur innom og se om vi treffer noen kjente før vi skal hjemover. Vi kjøper oss noe i baren og setter oss med favorittbordet vårt.  Han holder rundt meg som han pleier og stryker meg på innsiden av låret og smiler til meg. Han vet det tenner meg og at jeg blir våt i musen.Jeg ber han stoppe, men han bare fortsetter. Løfter meg opp på bordet, sittende mot han.
Flere ukjente mennesker har samlet seg rundt oss, og jeg kan se kåtskapet i øynene hans. De er helt glassklare, og kun fokusert på meg. Jeg føler meg eksponert, men klarer ikke stoppe meg selv.
Den kjente hånden stryker meg sakte over magen, forsiktig over puppene og leker smått med brystvortene mine. Jeg kjenner en tunge som sakte føres oppover halsen, noen tenner som forsiktig biter meg i øreflippen.Mine øyne er låst på hans. Jeg vil ha han, og jeg vil ha alle andre i rommet, akkurat da. Jeg sklir snart ned fra bordet.
Han gir meg et nikk, og jeg vet hva det betyr. Det nikket gir han meg når han er klar for å få akkurat det han vil ha. Det nikket sier "ned på kne, og sug meg". Øynene følger meg mens jeg går ned på kne foran sofaen. Sakte drar jeg av han buksen, og jeg blir glad når jeg ser at han ikke har på seg boxer. Kuken hans er steinhard og står tett ut. Klar til action. Jeg bøyer meg fremover og lar tungen gli lett over skaftet hans. Jeg kjenner hvordan han får frysninger, hvordan han anspenner kroppen. Tungen treffer hodet og jeg gir det et lite kyss. Deretter svelger jeg hele kuken hans. Lange sug, leker med tungen. Jeg kjenner hånden hans knyte seg fast i håret mitt, og kjenner at han presser hodet mitt mot kuken sin. Han vil ha det raskere, hardere og han vet at det tenner meg skikkelig.
Flere hender stryker meg på rumpa mens jeg suger han, en gir meg et lite dask.
Han stopper meg, er klar for mer.Han befaler meg til å stille meg bøyd over sofaen. Han lar meg stå der i noen minutter, drar fra hverandre rumpeballene mine og blottlegger fitten for alle. Ser og  lar andre få se på meg, ta inn det fulle inntrykket. Ingen får røre, ikke nå.
Plutselig kjenner jeg han stående bak meg. Han leker med meg, pirrer meg mer. Så kjenner jeg han trenge inn i meg. Jeg må gispe etter luft, ryggen krummer seg og jeg må gripe tak i sofaen for å ikke falle fremover i det han fortsetter å støte. Vaktene kommer bort og skal be oss om å slutte, men slutter seg til resten av gjengen og står og ser på oss.
Min forlovede trekker seg ut, løfter meg opp og legger meg på bordet. Vær så god, smak på henne.
Jeg skal bare hente noe, sier han. Mens han er borte begynner en litt eldre mann å stryke over låret mitt. Han trekker av meg skjørtet, og jeg ligger der, med bare bh og en gjennmsiktig topp og 10 cm høye støvletter. Han sprer beina mine, stryker fingrene sine fra leggene mine og over lårene, stryker forsiktig de glattbarberte fitteleppene mine, mens han slikker seg rundt munnen og gjør seg klar til nt aldri så liten smakebit.
Min forlovede kommer tilbake og dytter han vekk. "Min tur" sier han. Han har med seg noen flasker med Smirnoff Ice til meg, en skåle med isbiter og stearinlys. Han tenner lyset og ber meg om å holde det stødig.
Han pusher beina mine nesten ut i spagat og heller over litt av Smirnoffen min på magen min. Jeg får frysninger og gisper ut i rommet. Han spør om noen vil slikke det opp, og det er flere som stiller seg i kø.
Jeg får drikke litt av flasken fra ett sugerør. Han tar sugegøret ut av flasken og heller mer Smirnoff på magen min. Bruker sugerøret til å suge opp drikken min med og holder det inne i sugerøret. Så setter han sugerøret over den glinsende fitten min og slipper. Det renner Smirnoff Ice ned mellom fitteleppene mine, og mellom rumpeballene. Han slikker i seg all drikken min. Den eldre mannen drar forhuden på klitten tilbake og forloveden min setter sugerøret på og suger forsiktig. Jeg stønner av lyst, og enser ikke stearinlyset lenger.Varm stearin renner nedover hånden min og ned på den ene brystvorten. Noen tar stearinlyset ut av hånden min og drypper stearin over fitteleppene mine. - Au! Så kjenner jeg tungen på leppene og smerten dempes noe. Folk roper : Klitten, klitten, klitten, klitten.
Jeg kjenner det renner varm stearin på klitten og  min forlovede slikker meg for å kompensere for smerten og drar så bort forhuden fra klitten igjen. Han gnir litt på isbiten som nå har begynt å smelte.
Han drypper isvannet ned på klitten og smører den inn med isbiten. Motsettningene mellom varm stearin og kald isbit gjør at jeg kommer. Min forlovede benytter anledningen til å knulle meg før han trekker seg ut, snur meg og puler munnen min. Han bøyer hodet mitt helt bak, presser kuken inn i munnen min og kjører den helt til bunns. Han holder, holder og holder til jeg brekker meg, og så trekker han seg ut. Drypper varm stearin over klitten min. Jeg hyler igjen og han kjøler den ned med isbiten.
Kjører kuken inn i munne min igjen og holder. En annen kommer og holder meg foran nesen så jeg ikke får puste. Han blåser ut stearinlyset og puler meg med det. Min forlovede kommer i halsen min, og da slipper mannen nesen min. Jeg svelger og trekker pusten om en annen. Og kommer igjen.
Forloveden min stryker meg så over magen og spør kjærlig inn i øret mitt, om han hadde klart å oppfylle fantasien min nå, og jeg klarte bare å nikke, og stryke han over ryggen.
Han oppfyller alltid mine villeste fantasier, og neste kommer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar på din opplevelse av dette innleget:-)