søndag 6. januar 2013

Mine seksuelle fantasier DEL 1

Jeg er en dame på 43 år og er på Rick´s i Bergen. Jeg skal på konsert med  Miami Vice Machine, og jeg har på meg en kort paljettkjole med gjennomsiktig rygg og dyp utringning foran. Åpen strømpebukse og ingen truse på.
Jeg går ned på toalettet etter litt for mange Smirnoff Ice på kort tid. Jeg får en del sultne blikk på vei ned til toalettet og noen plystrer etter meg. Jeg gir dem bare et skjevt blikk og går videre, - Ja, de skulle bare visst at jeg gikk her uten truse på,  tenker jeg.
Stillettskoene klikker og klakker mot trinnene, idet jeg går opp trappen. Lyset går i gangen.  Jeg holder på å snuble, og bak  meg hører jeg fottrinn, og idet jeg snur hodet for å se hvem som kommer, så snubler jeg. - Au, sier jeg og føler meg ganske så dum der jeg ligger med rumpen høyt til værs. Og musen står på gløtt. Jeg har jo ingen truse på. Plutselig tar to hender et godt tak om rumpen min. Jeg skvetter til og prøver å reise meg. Hvem er du? spør jeg. Mannen svarer ikke, bare stønner. Han presser han meg opp i et hjørne. Jeg får ett glimt av han, og han er det vakreste mannen jeg har lagt øynene mine på. Herregud for en kjekk mann, tenker jeg.
Han tar tak i meg, løfter meg inn døren til toalettet og setter meg på en av vaskene. Han sier fortsatt ingenting. - En tanke om å flykte flyr igjennom hodet mitt, men forsvinner like fort som den kom idet jeg ser opp på han igjen. Han begynner å åpne skjorta og buksen. En deilig overkropp kommer tilsyne og en manndom er klar til angrep. En stor deilig kuk, klar til kamp. Jeg klarer ikke holde hendene unna, og må kjenne på han. Jeg runker han lett og kjenner at han vokser enda mer i hånden min. Kuken sprenger på mellom fingrene mine. Jeg kjenner jeg blir våt i hånden, og ser saftene hans pipler ut. Jeg stikker tungen forsiktig bort på hodet og smaker på han. Deilig og salt. Han leker med puppene mine gjennom kjolen.
Jeg klarer ikke å motstå han, der han står og kler av seg, og kjenner at jeg begynner å bli våt der nede.. Han ser det, og legger en finger mellom de glinsene fitteleppene mine.. Det høres ut som om han liker det han kjenner, for han stønner inn i øret mitt og planter tungen på halsen min. Plutselig river han av seg resten av klærne, og kysser meg  på halsen og i nakken. Han bretter ut beina mine, og spør med kåt, skjelvende stemme om han kan få smake på meg Jeg klarer ikke svare og bare nikker forsiktig. Han planter en deilig våt tunge øverst mellom fitteleppene mine, og trekker forsiktig inn duften av våt mus.. Han setter tungespissen på klitoris og både suger og slikker på den, med en mykhet jeg bare har drømt om. Jeg holder på å komme med en gang, men biter det i meg. Men jeg klarer ikke holde tilbake lyden av lyst og rå kåthet. Stønner: Herregud, herregud, herregud. Jeg er helt sjokkert over at dette er drømmemannen min. Jeg har drømt om denne tungen i årevis. Myk, hard, forsiktig, brutal.
Jeg stønner ut i rommet og han blir helt vill i blikket. Lydene mine har tent villdyret i han.
Det tar ikke lange tiden før han river meg av vasken,  snur meg og får meg til å stå og lene meg mot den, med godt spredte bein. Han stryker meg litt på rumpa, kysser den og drar rumpeballene mine godt fra hverandre, så saftene mine renner. Han plasserer tungen på tappen min og slikker meg hele veien fra tappen, mellom fitteleppene, roterer tungen i åpningen og videre til rumpen min og slikker forsiktig mot mitt aller helligste.Han plasserer en tommel i rumpen min og bare holder den der rett innenfor, og jeg gisper sjokkert, og stønner deretter av nytelse. Så tar han tak i håret mitt, river det bakover og tar meg så hardt at jeg stønner høylydt ut i rommet.. Han ber meg åpne øynene mine, og se på han i speilet. Han vil se meg inn i øynene i det jeg kommer. Så fortsetter han å ta meg så hardt og brutalt til jeg hyler utover hele Rick´s dametoalett. Han eksploderer og spruter utover rompen min. Han gnir kuken inn i melken sin og slår fitten min med en halvfet kuk. Kom og slikk meg ren nå, sier han. Jeg stusser, og stusser litt for lenge. Han har tak i meg. Flipper meg rundt og sier gap opp. Trer munnen min inn på kuken som igjen er knallhard. Han knuller meg i munnen og kjører kuken godt til bunns i halsen min, så jeg brekker meg. Han holder meg rundt livet med den ene armen og skiller fitteleppene mine med fingrene. Han driller en hard tunge inn i  hullet mitt og slikker de små fitteleppene mine med stor forsiktihet. De er hoven etter å ha blitt råpult, og jeg stønner av glede over å kjenne at jeg får "lov" å komme igjen. Jeg suger og slikker fortsatt på kuken hans, og har fått i meg det meste av melken hans. Jeg tar en og en kule i munnen og slikker forsiktig på dem mens jeg runker han med lange, harde tak. Han leker med fitten min og drar fra hverandre fitteleppene mine, slikker på innsiden av leppene og drar med den ene hånden, fra hverandre forhuden over klitoris, blottlegger den fullstendig. Han slikker rolig over tappen min. Oppå og på begge sider av den. Legger leppene sine mykt over tappen, og lar tungen sirkulere over den. Suger den forsiktig inn i munnen og varmer den opp, samtidig som tungen får lekt seg.. Jeg kjenner jeg blir svimmel. Han fingerpuler fitten min med 3 fingrer, og det kjennes ut som jeg skal sprenges. Jeg kjenner at nå kommer jeg igjen. Jeg kommer så kraftig at jeg rister i armene hans, han legger munnen over fontenen min og drikker fittesaften min.
Jeg suger fortsatt på kuken hans og leker med tungen på strengen og kukhodet hans. Det dunker i halsen min og jeg kjenner at kuken pulserer i munnen. Han bånner halsen min og jeg kjenner jeg vil ha kuken hans i fitten. Jeg ber han sette meg på vasken igjen og ta meg. Han puler meg til han holder på å komme og jeg ber han sprute rett på fittehullet mitt. Jeg åpner opp hele fitten min og han kan se langt inn i musen min. Fittesaften renner fortsatt og han dypper kuken i hullet.. Han trekker seg ut og spruter inn i meg.. Fitten min er nå full i mine og hans kjærlighetssafter. Han gnir dem sammen og spør meg om jeg vil spise middag med han i morgen og ta en tur på kino.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar på din opplevelse av dette innleget:-)